Da kineski automobilski brend DFSK nije samo orijentisan ka komercijalnim vozilima, potvrdio je i tek završeni Salon automobila u Pekingu, gde je Dongfeng Motor prvi put predstavio model pod nazivom Glory 580.

DFSK_Glory_580_03

U pitanju je atraktivni SUV, namenjen za prevoz čak sedam putnika (5+2), ukupne dužine 4,48 metara, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,78 m. U skladu sa aktuelnim trendovima, i DFSK Glory 580 nudi veoma bogatu opremu, već od osnovnog paketa, kao i niz sistema aktivne bezbednosti.

DFSK_Glory_580_04

Putnici će biti u prilici da uživaju u velikom centralnom kolor displeju, dijagonale čak 10 inča, a pomoć pri parkiranju pruža panoramski sistem koji „osmatra“ svih 360 stepeni oko vozila i značajno olakšava detekciju prepreka prilikom manevrisanja.

DFSK_Glory_580_10

Uz automobil se standardno isporučuje sistem elektronske kontrole stabilnosti (ESC), koji je integrisan sa ABS (sistem protiv blokiranja točkova prilikom kočenja) i EBD sistemima (elektronska raspodela sile kočenja). Tu je i sistem startovanja motora pritiskom na taster, multifunkcionalni upravljač, kao i elektronska parkirna kočnica.

DFSK_Glory_580_07

Za pogon su odabrana dva agregata – 1,5 i 1,8-litarski benzinci, s tim da je 1.5 opremljen i turbo punjačem, te oslobađa 150 konjskih snaga, uz prosečnu potrošnju od 7,2 litre na 100 pređenih kilometara (prema fabričkim specifikacijama).

DFSK_Glory_580_02

Inače, pre zvanične promocije na Salonu automobila u Pekingu, DFSK je konvoj Glory 580 modela poslao na specijalni test izdržljivosti u Yakeshi, gde se nalazi Bosch Automobile Performance Test centar, da bi nakon toga, vozila produžila na ekspediciju na Mount Everest.

DFSK_Glory_580_09

Naravno, u pitanju je put do podnožja najvišeg vrha na svetu, gde je još uvek moguće stići vozilom, a koji je trajao iscrpljujućih 15 dana i tokom kojeg je pređeno čak 7315 kilometara.

DFSK_Glory_580_06